Radio på lätt svenska

Lyssna på en podcast med nyheter på lätt svenska i svensk radio. SFI C och D nivå.

Radio

Vad ska vi göra idag? Radio på lätt svenska. Lyssna! Vad ska vi göra idag? Den frågan får Bengt varje dag av sin bästa kompis, papegojan Bodil. Och varje dag händer det något nytt. 6 avsnitt.

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s