Sara Lövestams lättlästa böcker och blogg

Sara Lövestam är en författare av lättlästa böcker, men hon har även en lättläst blogg.

Läs hennes blogg, här får du veta till exempel hur hennes tomater växt, från våren till sommaren. Surfa in på: Saras lättlästa blogg.

Arbetsmaterial till hennes bok ”Flicka försvunnen”.

Som lärare bara älskar jag hennes grammatikböcker!

Vill du sjunga grammatiksånger?:) på denna sida finns det länkar till några sånger om grammatik (se Drive).

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s